خداییش بگو ببینم چجور ادمیم......

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

کپی کن وببین توچشم بقعیه چه جورآدمی هستی؟

۱خوشگل؟/؟

۲شوخ طبع؟/؟

۳روباز؟/؟

۴دوست داشتنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۵لوس؟/؟

۶کینه ای؟/؟

۷محترم؟/؟

۸با شخصییت؟/؟

۹با ذوق؟/؟

۱۰مغرور؟/؟

۱۱عصبی؟/؟

۱۲مهربون؟/؟

۱۳جدی؟/؟

۱۴جذاب؟/؟

۱۵خللللللللل؟/؟

۱۶دل شکسته؟/؟

من کدومم؟؟

اگه تو این لیست نیست خودت بگو

ولی الاه وکیلی راستشو بگین



نظرات شما عزیزان:

آتــنا
ساعت15:13---16 مهر 1393
لـــــــوسی
بعــضی وقتام جو مـیگرتت جدی مـیشی
پاسخ:این خشتارو نیوردناا روز برز داری بد تر میشی مامانی گگگگ اولا لوس نیستم البته میتونم لوس ترین ادم کره ی زمین باشماااااا جدی شدم بخاطر جو نیست بخاطر کُپ کردنمه اونم از دست کارای جنابعالیو بعضیاا


delaram
ساعت10:30---3 مهر 1393
مهربووووووووووون شوخخخخخخخ طبع دوست داشتنی ولی کلا که به پای من نمیرسی خخخخخخخخخخخ عمراااااااااااااااااااااا
پاسخ:مهربون ک هستم اوفففففف تا دلت بخواد ..... شوخ طبعم ک بعله ما کلا خانوادگی اینجوریمممم خخ...دوست داشتنیم ک اوففففف هوفففففففف جوووووون من اصلا ته دوس داشتنیم بخاطر همینه هزار تا خواهر دارم خخخخخ البته بخاطر این مخاطب خاصمون کم کم داریم همرو رد میکنیمممم خخ


paniz
ساعت12:18---31 شهريور 1393
از همین جا از عشقتو و خودت معذرت خواهی می کنم بزار منم عشقمو بهت معرفی کنم
پاسخ:خخخخ قربونت اجی .... وا تو مگه عشق داشتی دختر خو بیار معرفیش کن ببینم چجور پسریه خخ


paniz
ساعت17:17---30 شهريور 1393
12
and
15
albathe khar
پاسخ:عاغا من اصلا ته مهربونیممممممم خخخ خل نیستم عاشق عشقمم خخخ پانیذ الان این نفس بیاد ببینه بم گفتی خر کلتو میکنه هاااااااا خخخخ


سایدا
ساعت15:42---17 شهريور 1393
بله الان ک اسمس اومدی کمی تا قسمتی شناختمت خب تو 15 و 16 ویکمی هم 3 خخخخخ
پاسخ:عاغا من کجام خله؟؟؟؟؟ عاخه دل شکسته چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ روباز ک بعله هستم من کلا ادم خوشرو روبازو باحالیم واسه همینه هر روز عاشقم میشن خخخخ منم اعصابم خورد میشه میگم بابا بخدا من خودم عشق دارم عاشقم دیگه نمیتونم ک ب تو دل ببندم برو برو بیشتر بگرد ایشالا بهتر از من پیدا کنی.... خخخخخخخخ


سایدا
ساعت15:55---14 شهريور 1393

من ک نمیشناسمت
پاسخ:عاغا میخوایی بشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟ میام همون اسمس اشنا میشیم خخخخخخ



شیما
ساعت17:37---7 شهريور 1393
شوخ طبعععع
پاسخ:وا جدا شوخم خخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ جمعه 7 شهريور 1393 ساعـت 14:44 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |